פריטי ידע
יום שבת, 25 באוקטובר 2008
שילוב בלוג בתהליך הלימודי
ממצאי מחקר הבוחן שילוב של בלוג בתהליך הלימודי. ממצא מרכזי: הבלוג בפועל משרת צרכים חברתיים ופחות הבנייה של ידע לימודי פורמלי. מעניין לציין שהמחקר בוצע על קבוצת סטודנטיות מדובאי.
Post-Secondary Students' Purposes For Blogging
Paul Henry Leslie & Elizabeth Murphy
http://www.irrodl.org/index.php/irrodl/article/view/560/1099
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
קישורים
חזרה לבלוג טכנולוגיות ידע בחינוך ותכנון לימודים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה